English | Persian
  امروز: جمعه ٣٠ فروردین ١٤٠٣  
وبلاگ  |  زندگینامه  |  پیشینه کاری   |  پروژه کیش   |  دیدگاهها   |  فعالیتهای فرهنگی اجتماعی   وب سایت   لینک ها
 
     زنده ياد مهندس بكائي 89/01/07

    زنده یاد مهندس بکائی

  اقای مهندس بکائی از همکاران و دوستان دهه 1370 بود .در زمانی که مسئولیت سازمان عمران کرمان و ایجاد منطقه ویژه اقتصادی سیرجان را بعهده داشتم با اقای مهندس بکائی توسط سرکار خانم مهندس رستگار آشنا شدم . درآن زمان با مشاورت و همکاری خانم رستگار دفتر فنی سازمان اداره می شد. در این مرحله پس از آشنائی با تعدادی از نیروهای فنی و کار آزموده تصمیم گرفتیم که با تشکیل یک شرکت مهندس مشاور نیاز فنی  مجموعه سازمان و کرمان خودرو را تامین کنیم. شرکت مهندسین مشاور مناطق آزاد با مدیریت آقای مهندس بکائی شکل گرفت و این شرکت با همت زنده یاد مهندس بکائی توانست کلیه کارهای فنی مهندسی سازمان عمران کرمان و شرکت صنایع خودروسازی کرمان را انجام دهد .آقای بکائی آنقدر پر کار و با انرژی بود که علاوه بر کارهای فنی این دو مجموعه بخشی از خدمات مهندسی مجمو عه های دیگری را  از جمله سازمان منطقه آزاد کیش ، مناطق ویژه اقتصادی شیراز و سلفچکان را نیز بعهده داشت.انشاالله در فرصت های بعدی سعی می کنیم گوشه هائی از خدمات مهندس بکائی را بنویسیم. 

 ۷فروردین ۱۳۸۹ محمدرضا یزدان پناه  

عکس ها

آقای مهندس بکائی ناباورانه در اولین روز سال 1389 دنیا را ترک و به سوی خداوند پرواز کرد. روحش آرام باد





.





 
نظرها

   محمد رضا يزدان پناه ،   تهران89/01/07
زنده یاد آقای مهندس بکائی از متخصصین خوش فکر ، وظیفه شناس و بسیار پر کار بود. کاری را که می پذیرفت در کوتاه ترین زمان ممکن بانجام می رساند. او شخصیتی بظاهر آرام اما بسیار پر تحرک و در عین حال انسانی نجیب و مهربان بود.آنقدر کار می کرد که بعضی وقتها از ارتباط با همکارانش دچار غفلت می شد و عقبه همکاری و دوستیش را فراموش می کرد.درکار شرکت مهندسین مشاور مناطق آزاد همه امور به خودش ختم می شد که این روش موجب می شد تا شرکت از توسعه کمی و کیفی عقب بماند.که اگر با توجه به شایستگی هایش و اعتمادی که کارفرمایان مچموعه های مختلف به او داشتند و توانائی و همت بالای او و خستگی ناپذیریش در برابر حجم کارهای فراوانی که داشت می توانست شرکت را به یکی از بزرگترین شرکت های مهندسین مشاور در کشور تبدیل کند.



   منصور نوربخش ،   تهران89/01/07
نه لب گشایدم از گل نه دل کشد به نبید
چه بی نشاط بهاری که بی رخ تو رسید
بیاد زلف نگونسار شاهدان چمن
ببین در آینه جویبار گریه بید
بیا که خاک رهت لاله زار خواهد شد
زبس که خون دل از چشم انتظار چکید
گذشت عمر و به دل عشوه می خریم هنوز
که هست در پی شام سیاه صبح سپید
(ه-ا-سایه)



   برکم ،   کانادا89/01/09
خبر تلخی بود روحش شاد آخرین گذر زندگیست



   الهه ،   اهواز89/01/09

با ديدن عكس ها فكر كردم آقاي رفسنجاني به ديار باقي رفتند!!!

""""""""""""""""""""""""""""
اقلا" توي اين دنيا يه اميدي داريم اين آخوندا يه روزي مي ميرند ولي خدا به داد اون دنيا برسه كه زندگي جاويد مي كنند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




   maryam ،   montreal89/01/10
besyar az in khabare talkh narahat shodam
hamanande fote aghayan nakhai,jorjani,sajadi,ghaboole in mosibat sangin ast.rooheshan shad bad.khastam elate fote ishan ra bedanam. mamnoon



   سجادی ،   تهران89/01/10
قرین رحمت حق باد که جز خوبی ، چیز دیگری از مرحوم آقای مهندس بکائی بیاد ندارم .



   مازيار ،   تهران89/01/17
يادم هست در سفري به آشوراده که ما به جمع کجاوه نشينان تان دعوت کرده بوديد اتفاق مجالست با ايشان به ساعتي افتاد. شوربختانه مجال همکاري بيشتر نشد و شانس شناخت بيشتر به دست نيامد ولي خاطره مهندس بکايي در ذهنم هست. روحش شاد.

اين سبزه که امروز تماشاگه ماست
تا سبزه خاک ما تماشاگه کيست!؟



   طوفان مشتاق جو ،   تهران89/01/20
خدایا آنگونه زنده ام بدار که نشکند دلی از زنده بودنم
و آنگونه بمیران که کسی به وجد نیاید از نبودنم



   طوفان مشتاق جو ،   تهران89/01/20
خدایا آنگونه زنده ام بدار که نشکند دلی از زنده بودنم
و آنگونه بمیران که کسی به وجد نیاید از نبودنم



   eliase naderan ،   tehran89/01/20
آقای مهندس محمد رضا يزدان پناه مدیر عامل محترم سابق منطقه آزاد کیش
در اینکه زنده یاد آقای مهندس بکائی از متخصصین خوش فکر ، وظیفه شناس و بسیار پر کار بود شکی نیست اما به چه قیمتی مهم است .
هر کاری را که به خاطر ارتباط با شما به شرکت مشاور مناطق آزاد ارجاع میشد آقای بکایی با فشاری که بر کلیه پرسنل و مهندسین وظیفه شناسی که با صداقت بسیار زحمت میکشیدند تا در کوتاه ترین زمان ممکن به اسم آقای بکایی بانجام برسد و هیچ وقت نامی و یا حتی اسمی از آنها در جایی برده نشد و آقای بکایی هیچ وقت حاضر نبود اسمی از کسی غیر از خودش در جایی مطرح شود و فقط خودش را میدید و دوست داشت نام او در تمام محافل مطرح باشد .
حق و حقوق پرسنلش را هیچوقت درست پرداخت نمیکرد و حتی بیمه پرسنلش را پرداخت نمیکرد . و هیچ یک از کارمندانش در طول دوران کاریشان با ایشان از او راضی نبودند . و اگر شرکت مشاور دارای ثروتی شد از حق و حقوق پرداخت نشده پرسنل آنجا بود .
به عینه دیدم که چگونه 14 میلیون تومان حق یکی از مهندسین را در 13 سال پیش پرداخت نکرد و علارغم اینکه قرارداد داشتند هیچوقت به آنها نسخه ایی از قرارداد را نمیداد تا نتوانند شکایتی بکنند .
و دیدم که چگونه سه سال و نیم یک مهندس فداکار که اکثر ایرادات طراحی های ارسالی به کیش از سوی بکایی را میگرفت و حتی آن مهندس طراحی میکرد و بکایی به اسم خودش تمام میکرد و بکایی حقر بیمه او را پرداخت نمیکرد و آن مهندس چگونه سابقه بیمه اش خراب شد و هیچ وقت به خاطر حرمتی که برای شمای یزدانپناه قائل بود نتوانست از آن شرکت شکایت کند .
دیدم وقتی مختاری و ذوالفقاری قصد اختلاص با آذرگان کیش داشتند و میخواستند دویست میلیون تومان بالا بکشند و وقتی آن مهندس به بکایی گفت بکایی فرصت را برای حذف آن مهندس طلایی یافت و او را عزل کرد . و توی یزدانپناه هم از خیانت بیت الماال جلوگیری نکردی و آن مهندس دو سال و نیم بیکار شد و خانه نشین و کلیه هایش آسیب دید و نه تو و نه بکایی اهمیتی به او ندادید .
بکایی شخصیتی بظاهر آرام اما بسیار زیرک و مادی بود. هیچوقت با زیر دستانش ارتباط درستی نداشت و با همکارانش نیز دچار غفلت می شد که متوجه ستم به آنها نمیشد . در حالی که تمام طراحی های اصلی و فشار کاری بر متخصین و کارمندان شرکت بود هیچ وقت آنها را مطرح نمیکرد تا مدیریت خودش را تضعیف نکرده باشد و هیچ ارزشی برای دوستی با همکارانش قائل نبود عقبه همکاری و دوستیش فقط وسیله ایی برای رسیدن به منافع مادیش بود .
نتنها همه امور به خودش ختم می شد که این روش موجب می شد تا شرکت از توسعه کمی و کیفی عقب بماند.
با توجه به شایستگی های همکاران و زیر دستان آقای بکایی در ارائه طرح ها با عث شد تا شما و کارفرمایان مچموعه های مختلف به او اعتمادی کاذب پیدا کنند و توانائی و همت بالای کارمندان و مهندسان زیر دست او و خستگی ناپذیری آنها در برابر حجم کارهای فراوانی که آقای بکایی به آنها اعمال میداشت می توانست شرکت را به یکی از بزرگترین شرکت های مهندسین مشاور در کشور تبدیل کند.
اما آقای بکایی هر کسی را که میدید در حال مطرح شدن در نزد کارفرما هایش است با ترفندی حساب شده از شرکت بیرون میکرد .
آقای مهندس یزدان پناه اگر کارمندی یا مهندسی از شرکت مشاور که در طول دوران های 18 سال گذشته از ایشان راضی بوده باشد حرفهای شما را قبول میکنم .
حتی وقتی زنگ خطر بیماری ایشان زده شد تا بلکه جبران گذشته نماید متاسفانه اقدامی ننمود .
اما شما هم مقصر هستید . چون آنقدر سرگرو کارتان بودید که به شرکتی که خودتان تاسیس کردید و آقای بکایی را به مدیریت آنجا گماردید متوجه نشدید چه پرسنل زحمتکشی آنجا شبانه روز زیر دست بکایی کار کردند و نردبانی برای بالا رفتن بکایی شدند و بعد اخراج شدند و حتی چندین سال بیمه ایشان پرداخت نشد .و شما هم بعنوان موسس و برادرتان نیز بعنوان هیئت مدیره مشاور مناطق آزاد فقط فکر منافع خودتان بودید .
به عینه دیدم که چه افراد دلسوز و فداکاری شبانه روز به شما خدمت کردند ولی شما آنها را ندیدید و آنها را فدای مطامع سیاسی خود نمودید و له نمودید سالها بیکارشان کردید .
امیدوارم شما از رفتن بکایی درسی گرفته باشید . و دلهایی را که در کیش شکستید و زحمت مهندسین و کارمندانی را که ندیده گرفتید و آنها پلی شدند برای بالا رفتنتان را فراموش نکرده باشید و تا قبل از اینکه دیر شود فکری برای جبران آنها کرده باشید .



   مازیار ،   تهران89/01/25
برادر عزیز
بنده شمارانمی شناسم(الیاس)ولی فکر نکنم صحبتهای شما صحت داشته باشد
چون آقای مهندس بکایی را خوب می شناختم ولی فرض کنیم یک درصد این موارد بوده
آیا شما بعد از فوت ایشان یادتان افتاد
برادر این مردانگی است بعداز فوت یک نفر که نمی تواند پاسخ دهد این حرفها را بزنیم
ما به کدام سمت داریم می رویم
با عرض پوزش از آقای مهندس یزدانپناه عزیز که بنده تازه افتخار همصحبتی با ایشان
نصیبم شد



   بهروز ،   تهران89/01/28
با سلام به دوستان
زمانی که نوشته ها از مسیر اخلاق و صدق خارج می شوند نباید بگذاریم اشاعه پیدا کنند. شخصی با اسم مجازی با گستاخی تمام افرادی را که با عزت و بزرگی وسلامت خدمت کرده اند به فساد متهم می کند و پشت سر انسانی با آنهمه خدمت که دستش از دنیا کوتاه شده است تهمت می زند (آنهم بعداز سالها )یقیناً هیچ تقیدی به صحت مطالبش ندارد. لذا خواهش می کنم که مسئول سایت نگذارند این حرف های موهوم که صرفاً از سر عقده گشائی است درج شوند. با تشکر



   مازیار ،   تهران89/02/09
بهروز جان سلام

منهم با تو موافق هستم

ضمنا اهانت الهه به روحانیت نیز حرف های موهوم که صرفاً از سر عقده گشائی است درج میشوند.

بهر صورت فکر میکنم محمد رضا راضی نباشد

لطفا به سیمین سلام ما را برسان

رفیق قدیمیت مازیار از تهران





   فیروزی ،   کیش89/02/09
بهروز جان
سلام
به جرأت مي‌توان گفت که قاطبه افراد غيرمغرضي که در سي سال گذشته با انقلاب قهر کرده‌اند، به دليل يک واژه سه حرفي بوده است: «ظلم». اين افراد، يا ظلمي بر خودشان رفته و فريادرسي نديده‌اند، و يا ظلمي آشکار در حق يک فرد
این محمد رضای عزیز
در سال 1368 بلایی بر سر ما آورد که هیچوقت نمی بخشمش
او با کمک برکم که آنوقت مدیر جزیره بود و الآن در کانادا دستور دادند که مرا دستگیر و تحویل اطلاعات بدهندو من متواری گشتم
جرم من این بود که آنها ساحل و دریای هتل شایان را اختصاصی برای خانوادشان و دوستانشان استفاده میکردند و ما حق نداشتیم از فنس انحصاری دور هتل که کشیده بودند رد شویم .
حال بقیه قضاوت با شما



   بهروز ،   تهران89/02/10
با سلام به دوستان
مازیار جان سیمین هم سلام میرساند
همانگونه که میدانی این سایت محمد رضا یزدانپناه است که هنوز مسدود نشده و میتوان از گروه سبز حمایت کرد و شاید بهترین گزینه برای آینده سبز ایران باشد .
زمانی که نوشته ها از مسیر سبز خارج می شوند نباید بگذاریم اشاعه پیدا کنند.
لذا خواهش می کنم که مسئول سایت همانند دفعه قبل که حرفهای مرا توجه نمودند و سخنان ناپاک الیاس که صرفاً از سر عقده گشائی است را سانسور نمودند نگذارند این حرف های غیر سبز که باعث جدایی سبز نشینان میشود را نگذارند درج شوند.
مازیار جان شما هم به لی لی جان و دوستان سلام برسان
با تشکر



   کسری ،   کیش89/02/10
سلام به دوستان
این مطالبی که آقای با نام مستار الیاس گفته بنظر من گفتنش درست نیست. کسی که فوت کرده نمیتواند از خودش دفاع کنه و دستش از این دنیا کوتاهه. من فکر کنم این شخص رو بشناسم . ( الیاس ) این شخص که ادعای مسلمانی میکنه چرا ؟ چرا غیبت ؟ اگر لازم یاشه اسم واقعیش رو میگم. ولی بهش تذکر میدم و میحواهم برود و در درگاه خداوند استغفار کنه. خود این شخص فکر میکنه کارش درسته و ایرادی به کارش نیست؟ فکر نمیکنه که در حق دیگران تا حالا ظلم نکرده؟ میخواهید اسمش رو بگم؟ بگم ؟ بگم ؟...



   ارباب ،   کیش89/02/16
ارباب ، کیش

بسم الله الرحمن الرحیم

چنین نوشته اندبراین رواق زبرجدبه زر
که جـــز نکـوئی اهل وفــا، ... نمـی مـانـد

سلام کسری عزیز،
من با تمام یاران نزدیک و همکاران مرحوم بکایی دوست هستم و همگی از ایشان راضی هستند و حتی دنبال این هستند که چراغ مشاور مناطق آزاد خاموش نشود .
اشخاصی که طی حدود16 سال کارنزدیک ودوربایکدیگر، خاطرات خوب خوش ویا تلخی(تلخ کاری ولی خوب هدفی ومسئولیتی) باهم داشته اند و ممکن است از روی نادانی ظلمی بر یکدیگر رانده باشند .
حیف است بجای برگرفتن شهد خاطرات ارزنده ، وتجدید دیدار با زندگان باقیمانده ، بگذاریم تابمیریم و بعد اگر کسی یکجائی از کسی شکایتی داشت ، یک وقتی بگوید دریک جائی برای یادآوری تا به رؤیت چندنفری برساند...
بیاتاقدریکدیگربدانيم
که تاناگه زیکدیگر نمانیم !
آرزومند تنی سالم ودلی خوش ، توفیقی همراه وعاقبتی خیر
برای شما وخانواده ها و دوستانتان ،
مسعودارباب 89.2.16





   علی کاوه ،   تهران89/02/16
سلام
دوست عزیز آقای کسری از کیش
ظاهرا مناظرات این وبلاگ به جاهای جالبی دارد میرسد .
ممنون میشوم اگر آدرسی از آقای الیاس داید به اینجانب ایمیل نمایید
بنده یک نویسنده و مورخ هستم و بدنبال حقایق عملکرد مسئولان گذشته میگردم
زیرا معتقدم معمولا در اکثر مواقع تاریخ را برندگان بر علیه بازندگان هر دوره نگارش میکنند و معمولا با واقعیت مغایرت دارد .
ظاهرا شما اطلاعات خوبی در مورد دستگاه آقای یزدانپناه و دوستان و دشمنان ایشان دارید و متشکر میشوم اگر آدرسی از خودتان نیز برای ایمیل بنده به آدرس ali.kaveh2000@yahoo.com ارسال نمایید تا شما را ملاقات و بتوانم با خانواده و دوستان آقای یزدانپناه بیشتر آشنا گردم
بنده اطلاعات زیادی از ایشان و دوستانشان ندارم و چون صحبتهای زیادی از دوستان ایشان و فعالیتهای مثبتشان شنیده ام دوست داشتم از زبان هر دو جناح موافق و مخالف ایشان نظراتی را که راجع به ایشان دارند را بشنوم و در یک پیام قبلی از آقای الیاس خواستم تا با اینجانب تماس داشته باشند اما نمیدانم چرا آقای یزدانپناه پیغام مرا در این وبلاگ سانسور نمودند .
منتظر ارسال ایمیل شما
با تقدیم احترام 16 - 2 - 1389 علی کاوه



   الیاس ،   تهران89/02/16




امروز روشهاي اطلاع رساني متنوع و متكثرند،
گفت وگوي روياروي بوسیله رسانه ها شيوه رايجي است.
اين شيوه, مورد قبول هست که تاكنون بدين گونه بوده است,
پاسخ به پرسشهاي مردم عزيز در هر مسير و برزن و گذري نيز در كنار نشست هاي مطبوعاتي , شيوه ديگر اطلاع رساني, بلكه اطلاع گيري رسانه اي است.اين نيز تاكنون وجود داشته است و همين‌‏طور پايگاههاي اطلاع رساني الكترونيكي.

در هر حال پست الكترونيك در همه وقت شنونده صدا و قلم مردم و سنگ صبور دردهاي آنان نيز هست.
علاوه بر اين همه, نقد ها و پرسش هاي مطروحه خصوصا در رسانه ها كه قسم عمده آن پرسش هاي خواص و طبقات ويژه جامعه است نيز به ساير روش ها افزوده شد ه و اگر خداوند ياري كند متناوبا به گفت وگو بنشينيم.

و بدور از سانسور همه پرسشها تلخ و شیرین , استقبال شود , تا رسانه ها تعامل كنند و در هر عرصه اي تحولي ايجاد كند, اين هم يك تحول , در كنار قبول همه شيوه ها .
اگر سخنان شما صحیح باشد باید بر صدام یزید و رضا شاه و ستم گران تاریخ بدلیل اینکه فوت نموده اند هیچ گونه نقدی نداشته باشیم و این ساده لوحی عوام خام را میرساند :

و در مورد تهدید خامی که نموده اید ظاهرا شما از بکار بردن نام واقعی خود نگران هستید و با اسم مستعار نگارش مینمایید در حالی که ما نیازی به پنهان کاری نام و نشان خود نداشته ایم و لذا کسری خان اگر تمایل دارید در آدرس زیر منتظر ملاقات شما هستم
شهرک قدس خیابان زرافشان شمالی کوچه بنفشه پلاک 2
ضمنا به موسی زاده و ایرج نیز سلام برسان منتظر ملاقات شما هستم




   کوروش - س ،   کیش89/02/20
تغاری بشکنه ماستی بریزد ----- جهان گردد به کام کاسه لیسان
باسلام
اسمم کوروش است سالیان زیادی است که در کیش فعالیت دارم و مدیران عامل زیادی را دیده ام
بنده این مهندس را میشناسم و و سالیان زیادی است که با او ارتباط داشته و دارم و او یکی از فداکار تریرین و فعال ترین افراد کیش و یاران وفادار آقای مهندس یزدانپناه بوده و مرحوم مهندس بکایی حتی بار ها به خاطر دفاع از کار های انجام گرفته در کیش با مخالفان ایشان در دوره های بعد از یزدانپناه علی الخصوص زمان آقای قاسمی ضربه های روحی زیادی را متحمل شد و هیچوقت از حمایت ایشان دست برنداشته و همواره خود را سرباز مهندس یزدانپناه میداند .
این مهندس بسیار به آقای مهندس یزدانپناه علاقه مند است و وقتی متوجه شد که چه صحبتهایی پشت سرش شده بسیار متاسف شد و متعجب که چگونه عده ایی فرصت طلب و دشمن مهندس یزدانپناه به خود اجازه نشر چنین اکاذیبی را میدهند .
و در گذشته نیز آنقدر به مهندس بکایی اردت داشت که وقتی یزدانپناه از کیش رفته بود دنبال گرفتن کار برای مهندسین مشاور مناطق آزاد در دولتهای بعدی بود . آقای بکایی را معرفی مینمود .
و حتی شاهد بودم که چون در دستگاه دولت آقای دکتر احمدی نژاد دوستان نزدیکی به آقای رئیس جمهور داشت دنبال این بود که آقای مهندس یزدانپناه را دوباره به مدیر عاملی کیش بازگرداند و حتی در شهرداری تهران نزد آقای قالیباف طرح های ملی بزرگی را تعریف نموده و آقای یزدانپناه را بعنوان تنها کاندیدای برتر برای اجرایی شدن طرح های ملی گردشگری تهران معرفی نمود ه است . و حتی پیگیر اجرایی شدن آنها بدست توانی یزدانپناه میباشد .
و همچنین پیشنهاد ساخت مجسمه مهندس یزدانپناه و نام گذاری میدانی و خیابانی در کیش را به مدیر عامل شرکت توسعه سرمایه گذاری آقای مهندس رهنما داده بوده و حتی سی دی پرزنته مربوطه نیز نزد مهندس رهنما موجود است .
و ایشان جزء معدود افرادی بود که با مشغله فراوانی که داشت در خاک سپاری مرحوم آقای مهندس بکایی حضور داشت و بسیار متاثر گردیده .
و وقتی او را در هشتگرد مشغول ساخت شهر دیگری برای مسکن مهر و مستضعفین یافتم و همچنان پر قدرت به سازندگی مشغول بود و میگفت فقط روزی 5 ساعت وقت خواب و استراحت دارد و از صبح ساعت 5 تا 12 شب مشغول کار و تلاش برای کشورش هست از خودم خجالت کشیدم و به ایشان گفتم چنین جملاتی را در مورد همکاران بکایی در اینترنت نوشته اند بسیار متعجب و ناراحت و عصبانی شد و با همان شوری که در گذشته داشت به دفاع از یزدانپناه پرداخت و در صحبت هایش گفت همیشه افراد حراف و بادمجان دور قابچی و سو استفاده کن در دنیا بوده و هستند و در هیچ زمانی تمام نشده اند .
و گفت حتی از اینکه بخاطر مشغله زیادی که دارد وقت نمیکند پیغام های موبایل خود را جواب دهد شرمنده دوستانش بوده و هست و او ادامه داد که عاشق وطن و تمام کسانی که در راه عمران و آبادی ایران اسلامی تلاش کرده اند میباشد . و به مهندس یزدانپناه و یارانش و مهندس بکایی و سایر همکارانش با تمام خصوصیات اخلاقی شان علاقه و ارادت دارد .
و این جمله را در مورد کسانی که به هر نوعی با حرافی بر علیه او و دوستان فداکارش همچون آقای مهندس یزدانپناه و مرحوم مهندس بکایی و سایر دوستان اقدام نموده اند و قصد دارند با سو استفاده از اتفاقات و تعبیر های نابجا به نفع اهداف سو خودشان چهره افراد را مغشوش و ایجاد آب گل آلود بین یاران قدیمی سازندگی کیش نفاق بیاندازند ،
گفت : تغاری بشکنه ماستی بریزد ----- جهان گردد به کام کاسه لیسان
و بعد از خدا حافظی تلفن را قطع نمود



   ذوالفقاری ،   تهران89/04/05
آقای مهندس بکائی مهندس بسیار زحمتکشی بود . از روابط ایشان با کارمندانشان اطلاعی ندارم که نظری بدهم. خدا ایشان را بیامرزد.
جناب آقای الیاس خواهش میکنم اگر اطلاع دقیق تری از آن 200 میلیون تومان که من و مهندس مختاری بالا کشیدیم دارید با من در میان بگذارید چون گویا سر من کلاه رفته است . نمیدانم آذرگان که فکر میکنم ایستگاه بتن داشت بایت چی در 15 سال پیش چنین مبلغی که معادل 20 میلیارد تومان الان است باید به ما میداد. اون موقع کل جزیره انقدر نمی ارزید.



   سلطانی ،   تهران89/04/07
با سلام
با توجه به گذشت قریب 10 سال از آن زمان و آشنائیم با دیگر مجموعه های دولتی و خصوصی ، با جرات و قاطعیت می گویم که به سلامت سیستم و سلامتی افراد آن زمان کوچکترین شبهه ای نمی توان وارد کرد.از جمله افراد سالم می توان از مرحوم مهندس بکائی ، مهندس ذوالفقاری و مهندس مختاری یاد کرد. آنهائی که به بدی از آن زمان یاد می کنند بنظر می رسد با هدف تسویه حساب های شخصی و از روی بی تعهدی به اخلاق است که خداوندبه آنها توجه و مسئولیت اخلاقی عنایت کند.



   ملیکا بکائی ،   تهران89/05/21
واقعا پدر خووبی بود.....آقای یزدان پناه ممنونم که این مطلب را نوشته اید...
عکس های جالبی هم بووووووووووووووووووود......باز هم ممنونم....



   فرشته رستگار ،   تهران89/05/24
خیلی از شنیدن این خبر متأسف شدم.خداوند عاقبت همه ما را به خیر کند.سال ها بود که از ایشان بی خبر بودم.روحش شاد...



   محمد علمی ،   تهران90/06/12
سلام. مهندس بکایی بود که من رو هل داد تو صنعت آب و فاضلاب. انسان شریفی بود. روحش شاد.



   Gezii ،   btvzDxhqpdQ91/07/21
Great thinking! That really brkeas the mold!



   repldb ،   zZQjXZqohNy91/07/22
HD0W4w , [url=http://yuyxzxfyymbg.com/]yuyxzxfyymbg[/url], [link=http://kwonrwfonoya.com/]kwonrwfonoya[/link], http://thxjsquekpez.com/



   fkqiesiruhn ،   UEDkzoiu91/07/24
tbgKnh , [url=http://hfjwwocwunyl.com/]hfjwwocwunyl[/url], [link=http://prdbyegiggct.com/]prdbyegiggct[/link], http://owqtcqjamgto.com/



   اسلام عبدی پور ،   تهران99/06/28
روحت شاد



   اسلام عبدی پور ،   تهران99/06/28
روحت شاد



   اسلام عبدی پور ،   تهران99/06/28
روحت شاد



   اسلام عبدی پور ،   تهران99/06/28
روحت شاد



   اسلام عبدی پور ،   تهران99/06/28
روحت شاد



   اسلام عبدی پور ،   تهران99/06/28
روحت شاد



   اسلام عبدی پور ،   تهران99/06/28
روحت شاد



   اسلام عبدی پور ،   تهران99/06/28
روحت شاد



   اسلام عبدی پور ،   تهران99/06/28
روحت شاد و یادت گرامی



   اسلام عبدی پور ،   تهران99/06/28
روحت شاد و یادت گرامی



   اسلام عبدی پور ،   تهران99/06/28
روحت شاد
و یادت گرامی



   اسلام عبدی پور ،   تهران99/06/28
روحت شاد
و یادت گرامی



   اسلام عبدی پور ،   تهران99/06/28
روحت شاد
و یادت گرامی



 
ثبت نظر
نام :  
شهر :  
ایمیل :    
   
کد امنیتی :
تایپ کد امنیتی :    
 
 
وبلاگ  |  زندگینامه  |  پیشینه کاری   |  پروژه کیش   |  دیدگاهها   |  فعالیتهای فرهنگی اجتماعی   وب سایت   لینک ها
© 2009 YazdanPanah.com       Hosted by CyberPersia.com